niedziela, 1 sierpnia 2010

Adenium obesum po polsku róża pustyni

Pewnego dnia natrafiłem w sieci na zdjęcie takiej roślinki która mnie zauroczyła, po przeczytaniu paru stron skąd pochodzi i jak rośnie zamówiłem nasiona bezpośrednio u zagranicznego producenta i tak się rozpoczęła moja historia z adenium. Czyż nie wygląda pięknie? niestety w naszych warunkach bardzo ciężko jest doprowadzić do kwitnięcia, ale wszystko jest możliwe, roślina ta potrzebuje dużo ciepła, jest to sukulent czyli jak kaktus gromadzi wodę w środku, bardzo łatwo ją przelać i wtedy padnie. W czasach gdy kupowałem nasiona na allegro ich nie było teraz można zakupić od wielu osób nasiona które są sprowadzone z zagranicy lecz tego nie polecam, najlepiej kupić u źródła wtedy są świeże i jest duże prawdopodobieństwo że wszystkie wykiełkują. Obecnie można już nawet kupić roczną i starszą roślinę na allegro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz